2019. november 21., csütörtök

Túlélő Naplója Side Story: A Tanonc Part 14

Hamarosan letelik a 4 nap. Hála az égnek, kezdtem azt érezni hogy becsavarodok itt a négy fal között. És az orvosok sem voltak segítőkészebbek. Mindig csak étel és vérvétel. Amikor pedig kérdeztem őket Simon és Zane hogylétéről, csak annyit reagáltak, hogy őket más ellenőrzi.



Végül eljött az utolsó nap. Bejött egy idősebb nő és adott nekem egy pack tiszta ruhát, hogy öltözzek fel, és hogy hamarosan láthatom a többieket is. Nagyon megörültek. Tüstént felkaptam magamra a ruhát és mentem is ki vele. A szobábbal tartkított folyóson, ahogy mentünk riadtan vettem észre, hogy egy-két ablaküveg bizony véres volt.

  • Jól gondolja, Ms Vollen. Voltak fertőzött túlélők is. - Mondta a nő, szinte már unott hangon. - Maguk szerencsések, hogy a kis eszkábált családjuk egyben maradt. Sokak… nem részesülhettek ebben a kegyben…- Bár az arcának egy izma se rándult, a hangján éreztem, hogy nagyon bánatos. Gondolom elveszítette a szeretteit. Ahogy kiértünk egy nagyobb, némiképp sötétebb terembe, az egyik asztal mellett észrevettem Simont és Zanet, amint éppen ettek valamit. 
  • Srácok.- Szóltam, mire mindketten felugrottak és megindultak felém. Simon ért oda elsőnek hozzám (bár Zane direkt lassított), és jó erősen átölelt.
  • Úgy örülök, hogy jól vagy. - Motyogta Simon, én meg a fejét simogattam.
  • Én is boldog vagyok, hogy nektek sincs semmi bajotok. - Zane is megölelt minket és azután hallotam meg egy roppant idegesítő műköhögést. Az a nő csinálta, aki engem idehozott.
  • Ha túl vannak a családi dolgokon, azt hiszem rá kéne térnünk a lényegre.
  • Mégis mire gondol? -kérdezte Zane. A nő csak összetette a kezeit.
  • Maguk ketten, erős épkézláb felnőttek, akik éppenséggel olyan szakterületen jártasak, amikre nekünk szükségünk van.
  • Én csak egy boncnok gyakornok…
  • Ért a gyógyszerekhez? A sebészethez? Az elsősegélynyújtáshoz?
  • I-igen. - Bólintottam.
  • Akkor nincs itt semmi kérdés. A hadnagy egyenlőre a belső biztonságért fog felelni, maga pedig kisszivem segíteni fog Dr. Harrow-nak a kutatásban.
  • Milyen kutatás?
  • ...Keressük az ellenszert a halálra....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése