2014. május 19., hétfő

Le az Alvilágba (Down to the Underworld)

A kitörés 11.-ik napja 07.18

Sajnálom, hogy tegnap nem írtam, de eléggé  elvoltam foglalva…azzal, hogy túléljem az élőholtakkal szemben…
Az, hogy most is tudok bármit papírra vetni, csak a véletlennek köszönhetem…

…A hídról való lemenés közben meghúztam a lábamat és, hogy a sebességemből nem veszítsek sokat, kénytelen-kelletlen, de néhány dolgomtól megszabadultam….Konzerv, váltóruha…ki veletek…



Elindultam a park felé,amint megláttam a fák között mozgó hullákat, inkább lefordultam egy mellék utcába…

Rossz ötlet volt.

Tele volt velük a hely, és én úgy futottam beléjük, mint medve a méhkasba.
A közelebbiek egyből kiszúrtak. Azelőtt kezdtem el hátrálni, mielőtt még gyökeret vernek a lábaim.

Futottam…már amennyire tudtam….Követtek…legalább 4 vagy 5 élőholt…

Észrevettem egy lángoló kocsit…Megindultam az irányába….Mindent vagy semmit…

Átugrottam a lángoló benzintócsát, ezzel még jobban hazavágva lábamat…Üvölteni tudtam volna a fájdalomtól…De nem tehettem…A hokira támaszkodva bicegtem tovább, közben hátulról megcsapta orromat az égő hús szaga…

Kitartóak, de ostobák…

….Menetelés közben egy dolog járt a fejemben…Találni egy helyet, ahol meghúzhatom magam…Találni…

A közel s távol nem volt egy olyan épület sem, ami ne lett volna romos, vagy bebarikádozott.

Picsába.

Tovább kell mennem…. Pár utcával lejjebb észrevettem a metrólejárót. Ha a józan eszemre hallgatok, biztos le nem megyek…Ki tudja hányan vannak odalent?...

De nem tehettem mást….Óvatosan elindultam lefelé a sötétbe…amit a néha felvillanó, szétvert lámpák fénye tarkított csak…Lefelé…



…Le... Az Alvilágba…


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése