2014. május 13., kedd

A kezdet (The Beginning)

„Te! Ki olvasod majd naplómat, ha én már nem leszek… Már ha lesz, akkor még ember… aki elolvassa… Mégis, ha valaki elolvassa majd e sorokat…”

Naplóbejegyzés: kitörés után 2. nappal. 07.09

Zombiapokalipszis. Soha nem gondoltam volna, hogy ez megtörténhet és mégis…..A fene! A kezem még mindig remeg. Pedig bezártan kulcsra az ajtót és el is torlaszoltam. Így nem jöhetnek be…Ugye?...





….Az ágyamon fekszek és megpróbálok egy kicsit lenyugodni.
Nem megy.
 A fejemben vadul cikáznak a gondolatok és ez a fullasztó némaság is lassan kikezdi az idegeimet. Felállok, és az ajtóhoz megyek. Hallgatózok.
Egy nesz sincs. Még jobban odanyomom a fülem az ajtóhoz.
Halk, csoszogó léptekre lettem figyelmes. A szívem kihagyott egy pillanatra. Gyorsan eltávolodtam a bejárattól és magamhoz szorítottam a szoba…vagyis, már csak a volt szobatársam hokiütőjét. Mindig hencegett vele, hogy milyen masszív kis tárgy…
Nincs kedvem letesztelni az igazát…
A lépések egyre hangosabbak és mintha meg is szaporodtak volna…többen vannak. A fenébe!
Csendben kell maradnom. Csendben. Csendben…
Megállnak. Pont az ajtó előtt. Szabad kezemmel eltakarom a számat, mielőtt még kitör belőlem a sikítás. Menjetek, menjetek innen.
A halk hörgések kintről most orkánként tépték a fülemet…. Menjetek tovább…Egyre jobban hallom őket…Itt vannak…Itt vannak pont előttem…Csak…Csak az ajtó….
Menjetek innen… innen…

A kínzó hangokat egy nagy durranás töri meg. Lövések. De honnan?
 Az utcáról jönnek. A lehető leghalkabban feltápászkodok az ablakig és csak a szememig kidugva a fejemet, körbenézek.
Egy férfi az. Katonai ruha van rajta. Vérzik. Kezében görcsösen tartja a fegyverét.
Újra lő. Nem talált. Az élőholtak közelítenek felé.
A földre rogy. Szájából csorog a vér. Tudja, hogy itt a vég…
A fejéhez emeli a pisztolyt. Lő.
Holtan rogy össze az úton.
Az élőholtak körbevették. Visszahúzódok a falhoz. Nem kell látnom azt, amit úgy is tudok.
Széttépik. Felnyitják. Megeszik…
A hörgések közben megszűntek. Lementek enni. Vonza őket.
Minden vonzza őket, ami hús… és ami ember…

Fáradt és gyenge vagyok. Ennem kéne. De nem tudok. A gyomrom öklömnyi.
De akkor is kell az étel.
A polchoz lépek. Leveszek egy megkezdett csomag csokit.
Enni kezdek. Alig akar lemenni a falat, de lent a gyomrom jelzi, hogy kellett már ez.
Tovább eszek. Elfogyott a csoki. Visszafekszek az ágyra.
Lassan lemegy a nap. Aludnom kellene. Magamhoz szorítom a párnámat.


Aludni… Aludni… Aludni…


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése